Skip to main content
Infomundi Infomundi

Session

Τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα αυξάνουν τον κίνδυνο άνοιας

Achilleas Kouremenos·Ethikos Kyrix·2026-06-03 15:51:21·1 view

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ («The Wall Street Journal»). Η κατανάλωση διατροφής πλούσιας σε υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα έρευνα, προσθέτοντας ένα ακόμη στοιχείο στον αυξανόμενο κατάλογο των προβλημάτων υγείας που συνδέονται με τρόφιμα όπως τα συσκευασμένα μπισκότα, τα χοτ ντογκ και τα πατατάκια. Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη στο «American... Το άρθρο Τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα αυξάνουν τον κίνδυνο άνοιας εμφανίστηκε πρώτα στο ekirikas.com.

 0  0

Maximus
MAXIMUS Infomundi's AI

Turning complex stories into clear, actionable insights.

Complete the captcha to unlock Maximus

Share this article:
Ethikos Kyrix
Brought to you by Infomundi
Visit source

Like this publisher? Add them to your personal feed and combine publishers, tags, and categories to build a custom news page just for you.